Jävla rygg:(

Känns ungefär som att jag har fått en kniv i ryggen. Längesen jag hade så här ont. Jaja jag klarar mig nog.

Annars har denna dagen varit rätt soft, Sov till 09 idag. Sen kom brossan upp så körde vi ner till affären och handla lite mat och gjorde värsta brakfrukosten:) Sen var det ut och tvätta 2 bilar, Sen var det in och dammsuga, tvätta, diska och mangla. you name it;) Ikväll blir det fotbollsträning och lite annat:) Konstigt nog har jag inte ont i ryggen när jag är fysikt aktiv. Men men det man inte dör av det härdar en:)

Bild från förra sommaren när jag tvättar min skönhet:)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jo jag vet. Tjänar ju några tusen i månaden av mitt extrajobb + studiebidrag.. men eftersom jag redan shoppar alldeles för mycket och reser en hel del så bör jag inte köpa den :P

2008-11-20 @ 16:52:49
URL: http://brattlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0