Skön dag:)

Hej allesammans.

Varför detta väder? vi får nog fråga han där uppe:P

Men idag har man varit ledig hela dagen och är det nog antagligen imorn också:) Det kan vara rätt skönt att efter att ha jobbar 280 h augusti o september och 260 i oktober:P Men när är man nere på nomala 230 igen:P så skönt:) Andra kallar mig arbetsnarkoman, men det är en sak som jag kan skryta med det är att jag älskar mitt jobb:D Jag menar vem får vara med om att bygga norra europas största golfbana som är värd 450 milj:P Och när chefen går och säger att man är en viktig kugge för att detta projektet ska gå hela vägen i mål. Jag har gått från att preppa alla ruffar till fairways och nu är jag huvudansvarig för alla greener och greenområde:)



Vacker va?


Sen har man hunnit med att så gräset på malmöstadios fotbollsarena i sommar också:P



Tyckte den tatueringen var riktigt cool. Skulle jag passa i en sån? alltså ingen exakt likadan. Hitta den idag när jag satt och kolla på internet. Nån annan som har nåt förslag och var på kroppen?

Annars har denna dagen spenderats i helsingborg. Hämta ut ett mobilbatt på väla och sen åkte jag brossan och hans tjej ner till stan och käka på shakespear och softa:)

Och ikväll ska jag kolla när brossan provtränar för en ny klubb. Håller tummarna för han:)


Vad gör martin i en traktor med kostym?:P

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja, den är snyggast och mest praktiskt men sen om man kollar in min garderob så har jag redan 5 svarta jackor :P

2008-11-19 @ 19:12:24
URL: http://brattlund.blogg.se/
Postat av: Sanne

Om du ger mig 1500 kr så beställer jag alla tre ;D



Du ska inte fråga mig vad jag tycker för jag ogillar tatueringar, tyvärr.

2008-11-19 @ 19:19:07
URL: http://brattlund.blogg.se/
Postat av: Emilix

varför kostym?

2008-11-20 @ 11:25:21
URL: http://emilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0